Szállítási mód | Szállítási díj |
Posta MPL Futárszolgálat | 1.490 Ft |
Futárszolgálattal - a küldemények kézbesítése, MPL futárszolgálattal történik.
A szállítás körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe a küldemény feladásától számítva.
Utánvét - a küldemény átvételekor a MPL futárszolgálat munkatársának készpénzzel.
Mi a különbség a szállítások között?
Minden megrendelést MPL üzleti csomagként adunk fel. A hétköznap 11 óráig megrendelt, raktáron lévő, és VISSZAIGAZOLT rendeléseket az aznapi szállítással küldjük.
Alap szállítás: 93%-ban 1 munkanap
Az év nagy részében működik az 1 munkanapos kézbesítés. Ha 1-1 területen a megszokott képest sokkal több csomagot adtak fel, akkor általában a 2. napon kézbesítenek. Fekete péntektől év végéig szokott 1-3 nap lenni a kézbesítési idő.
Elsőbbségi szállítás: 97%-ban 1 munkanap
Ezeket a csomagokat a Posta és mi is elsőbbséggel kezeljük. Ha 1-1 területre sok csomag érkezik, akkor az elsőbbségi csomagokat szállítják ki először. A karácsonyi szezonban is próbálják tartani az 1 munkanapot. (2-3 csomagnál volt 2020-ban 2 napos kézbesítési idő) Az elsőbbségi rendeléseket mi is kiemelten kezeljük: A lehető leghamarabb visszaigazoljuk és gyártjuk le.
Országos MPL Futárszolgálat - Gyors, és kényelmes szállítás
- házhoz viszik, 2 kézbesítési kísérlet
- 1 munkanapos szállítás, szállítási idő: 8-17 óra között
- a munkanapon 11 óráig visszaigazolt rendeléseket már 93%-ban következő munkanap kiszállítják
- a csomag nyomon követhető, értékbiztosított
- Bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak tud fizetni!
Kérhetem a csomag kiszállítását délelőtt 10 órára?
Nem, a kiszállítás munkanap 8-17 óra között történik, fix időpontot nem tudunk garantálni. Ha pl. 15 óráig van a címen, rá tudjuk írni a csomagra hogy lehetőség szerint 15 óráig szállítsák ki. Ezt ha tudják figyelembe veszik, de garantálni nem tudjuk. (Függ az aznapi címek elhelyezkedésétől.) Ha nem biztos abban, hogy át tudja venni a csomagot, kérje az Önhöz közel eső Postára, ahol 10 munkanapon belül bármikor (nyitva tartási időben) átveheti.
Kiszállítás előtt hívjon fel a futár!
A futár kézbesítés előtt NEM TELEFONÁL.
A mai napra vártam a futárt, de nem voltam a címen. Mi a teendő ilyenkor?
Ha a következő munkanap a címen lesz akkor semmi. Az 1. sikertelen kézbesítés után következő munkanap ismét megpróbálják kézbesíteni a csomagot. A 2. sikertelen kézbesítést követően értesítőt hagynak, amivel az illetékes Postán 10 munkanapon belül átveheti a küldeményt. Az első sikertelen kézbesítést követően is átveheti a Postán, ill. kérheti hogy másnap ne vigyék ki.
Hogyan tudom átvenni a csomagot személyesen a Postán?
Ha kapott értesítőt, akkor az értesítővel a csomagos ablaknál tudja átvenni. Ha nem kapott értesítőt, akkor az e-mailben elküldött azonosítóval és személyes papírjaival tudja átvenni. (cég esetén céges papírokkal, bélyegzővel) Postán maradó csomag esetén a címzés: XY Postahivatal - Ön neve
Mikor tudom átvenni a Postán maradó csomagot?
Természetesen nyitva tartási időben :) Legkésőbb 17 óráig meg kell érkezni a csomagnak a Postára is. Ez a gyakorlatban ha főposta (1-2. számozású) akkor hajnalban érkezik, ha a településen több posta is van, akkor előfordulhat a délutáni érkezés. Az Ügyfélszolgálat minden esetben pontos infóval tud szolgálni.
Minden termék raktáron van?
Az esetek többségében igen! Előfordulhat készlethiány, ez esetben mindenképp telefonon egyeztetünk Önnel a várható szállításról.
Biztos hogy 1 munkanap alatt megkapom a csomagot?
Ha aznap 11 óráig le adja a megrendelt terméket, akkor 93%-ban IGEN! A csomagokat 1 munkanapos átfutási idővel adjuk fel, amit 93%-ban következő munkanap szállítanak a kért címre. Mindent megteszünk hogy időben megkapja a csomagot , de a rajtunk kívül álló okok miatt nem tudunk 100%-ot mondani. (baleset miatti útlezárás, hirtelen időjárás változás, egyik napról a másikra dupla annyi küldemény...) Kérjük ha nem kapta meg időben a csomagot jelezze felénk hogy intézkedni tudjunk!
Személyesen el tudok menni a rendelésemért?
Vállalkozásunk nem tart fent üzlethelyiséget, a rendeléseket a Posta futárjával (MPL) csomagként- küldjük
Visszaküldés és csere
1. Termékeinkre 15 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, azaz ha nem tetszik csak küldd vissza és visszatérítjük a teljes vételárat!
Mielőtt visszaküldene , érdeklődjön e-mailben a [email protected] címen illetve csatolja az előzetes rendelési számot vagy panaszt!
Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani.
2. A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk és 2 évig vállaljuk, hogy a termékeink mentesek a gyártási hibáktól!
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK: Bevizsgálásra visszaküldeni terméket csak megfelelő formátumban lehet! ( rendelési szám, Számla szám ) Mielőtt visszaküldene bevizsgálásra valamit, érdeklődjön e-mailben a [email protected] címen illetve csatolja az előzetes garanciális igényről szóló dokumentumot vagy panaszt!
Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani, illetve felmérhetjük a garanciális igény valódiságát, valamint az esetleges formai hiányosságokat.
3. A termékeinkre ÁrGaranciát is vállalunk,
ha máshol olcsóbb azaz ugyanaz a termék, akkor küldj egy e-mail-t [email protected] a termék linkjével és mi egy még kedvezőbb ajánlat állunk elő!
HA hibázunk, akkor minden esetben cserecsomaggal rendezzük, azaz Neked biztosan nem kerül plusz költségbe, a futár viszi a jó csomagot és hozza a rosszul kiküldöttet.