Az alábbiakban a gyakran ismételt kérdéseket olvashatja, amelyekre Ön is megtalálhatja a választ.
Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Ez nem érkezett meg, abban az esetben elképzelhető, hogy a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába kerül, illetve előfordulhat az is, hogy véletlenül rossz e-mail címet adott meg. A mi rendszerünkben minden leadott rendelés megjelenik ettől függetlenül.
Ügyfélszolgálati munkatársainknál, az [email protected] email címen kérhet tájékoztatást a megrendelése beérkezéséről, illetve ugyanitt pontosíthatja is az email címet annak érdekében, hogy a további, megrendeléssel kapcsolatos információk rendben megérkezzenek.
A termékadatlapon feltüntetett szállítási idő a mérvadó.
Miután csomagja feladásra került, a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat ad Önnek felvilágosítást a kézbesítés időpontját illetően.
Ha meggondolta magát, és szeretne elállni a vásárlástól, ezt a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül megteheti.
Kivételt képez ez alól, ha megvásárolt terméket higiéniás terméknek megfelelő, ezért nem vonatkozik rá a 14 napos elállásra. (PTK 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 4. fejezet 6. A szerződéskötést megelőző tájékoztatás 11. § (1) bekezdés l bekezdésében található – arról, ha a 29. § alapján a fogyasztót nem illeti meg a 20. § szerinti jog, illetve azokról a körülményekről, amelyek teljesülése esetén a fogyasztó elveszíti a 20. § szerinti jogát.)
Elállás estén kérjük, hogy elállási igényét küldje el nekünk email-ben az [email protected] címre megrendelésének számával együtt (amelyet a termék megrendelésére kapott visszaigazoló e-mailben talál), és munkatársaink elküldik a szükséges tudnivalókat, valamint intézkednek az ügyben.
Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a tervezett összeget visszautalni, melyhez szíves türelmét kérjük. Az utalásról munkatársunk e-mailben értesíti.
Kérjük, hogy ez esetben küldje el nekünk megrendelésének számát, valamint a kifogásolt termék nevét e-mail-ben a [email protected] címre, és kollégáink elküldik a cserével, vagy az esetleges azonnali megoldásokkal kapcsolatos szükséges tudnivalókat, illetve intézkednek az ügyben.
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
A rendelésedet az MPL futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a 5 napig a postán átveheted a csomagodat, majd a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.